Hoe bureaus de voordelen van premium hosting kunnen uitleggen

ict

[ad_1]

Als je een terugkerende inkomstenstroom wilt opbouwen voor je bureau, is hosting verkopen aan je klanten een van de beste dingen die je kunt doen. In plaats van betaald te krijgen voor een eenmalig project en dan vaarwel te zeggen, kun je een langdurige relatie opbouwen die je elke maand geld oplevert.

Als bureau wil je je klanten voorbereiden op succes door de meest betrouwbare, prestatie-geoptimaliseerde en veilige hosting aan te bieden. Maar als je klanten de goedkopere hostingopties hebben bekeken die er zijn, zijn ze misschien niet overtuigd van de voordelen om iets meer uit te geven voor een eersteklas managed hostingdienst.

In dit artikel delen we strategieën die je kunt gebruiken om de voordelen van premium hosting effectiever over te brengen aan je klanten.

We gaan in op het vertalen van technische hostingfeatures naar echte zakelijke waarde, het zo nauwkeurig mogelijk formuleren van de kosten en het gebruik van voorbeelden uit de praktijk om die argumenten nog effectiever te maken.

Laten we beginnen bij het allereerste begin..

Begrijp de pijnpunten van je klanten

Als je effectief premium hosting aan je klanten wilt verkopen, moet je de pijnpunten van elke klant begrijpen. Dat wil zeggen, wat zijn de grootste twijfels en zorgen van je klanten als het gaat om het kiezen van premium hosting voor hun website?

Als de ene klant zich zorgen maakt over de kosten, terwijl een andere klant gefocust is op snelheid en prestaties, dan moet je die klanten op verschillende manieren aanvliegen.

Dus – hoe kun je de pijnpunten van elke klant achterhalen?

De meest eenvoudige manier is om het ze rechtstreeks te vragen.

Sommige klanten kunnen hun pijnpunten direct opnoemen. Als een klant bijvoorbeeld problemen heeft met de beveiliging of uptime van zijn huidige host, dan is hij misschien op zoek naar oplossingen om die problemen zo snel mogelijk op te lossen.

In deze situaties kun je je verhaal zo aanpassen dat het direct ingaat op de problemen die je klant op dit moment ervaart.

Als dit echter de eerste keer is dat je klant webhosting gebruikt, moet je misschien wat meer vragen stellen om hem te helpen zijn gedachten te vormen. Je kunt ook overwegen om een algemenere aanpak te kiezen bij het bespreken van de voordelen van premium hosting in plaats van de nadruk te leggen op specifieke gebieden.

[ad_2]

https://kinsta.com/nl/blog/voordelen-premium-hosting/