Zo zorg je dat je klanten aan je bureau bindt

ict


Klanten werven voor je WordPress bureau is al een prestatie op zich. Maar als je ze eenmaal hebt geconverteerd, is het net zo belangrijk om ze een geweldige ervaring te bieden en ze vervolgens voor de lange termijn te behouden.

Dat is waar klantbeheer en klantbehoud om de hoek komen kijken.

Hieronder leggen we uit waarom effectief klantbeheer essentieel is voor de winst van je WordPress bureau. Daarna delen we 11 tips om je te helpen je klanten een geweldige ervaring te bieden en de klantenbinding van je bureau te verbeteren.

Wat zijn klantbeheer en klantbehoud?

Laten we, voordat we beginnen, eerst een korte definitie geven van deze twee termen, zodat we allemaal op dezelfde pagina zitten.

Voor WordPress bureaus verwijst klantbeheer naar alle processen en strategieën die je gebruikt om relaties met je klanten op te bouwen en te onderhouden. Deze kunnen bestaan uit effectieve communicatie, projectbeheer, aanvullende diensten en soortgelijke strategieën.

Klantbehoud voor bureaus draait om het betrokken en tevreden houden van klanten na verloop van tijd, inclusief het onderhouden van een langdurige samenwerking en het verkopen van eenmalige of terugkerende aanvullende diensten.



https://kinsta.com/nl/blog/bureau-klantbehoud/